Witaj Zaloguj się Jesteś nowym klientem Zarejestruj się

Kontakt

  • NETCOMERS
    Jolanta Odrakiewicz
    Rybacka 47
    58-130 Żarów
    NIP: 8861230088
  • E-mail:sklep@netcomers.pl
  • Telefon+48 74 661 48 74
  • Godziny działania sklepupn-pt: 9-18 so: 10-14

Statystyka

  • Ilość produktów: 87
  • Ilość kategorii: 14
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 603741 klientów
  • Sklep działa od: 01-04-2014
1 » Regulamin2

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.netcomers.pl


1. Właściciel sklepu

Sklep internetowy, działający pod adresem www.netcomers.pl, prowadzony jest przez firmę  NETCOMERS Jolanta Odrakiewicz,  nr NIP: PL886-123-00-88, nr Regon 020514114, z siedzibą w  Żarowie,  ul. Rybacka 47.

2. Przedmiot transakcji

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż artykułów pokazanych i opisanych na stronach internetowych www.netcomers.pl poprzez sieć Internet tylko i wyłącznie dla klientów instytucjonalnych czyli: firm, urzędów, instytucji, przedsiębiorstw, oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą z Polski.

3. Ceny

Wszystkie ceny podane na stronach www.netcomers.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

4. Składanie zamówień

Zamówienia są składane przez strony internetowe www.netcomers.pl. Moment potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez administratora sklepu jest momentem zawarcia umowy pomiędzy klientem i sklepem. Umowa kupna-sprzedaży jest zawierana w języku polskim. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o szczegółach zamówienia. W e-mailu zawarta jest również informacja o aktualnym statusie zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy kupna-sprzedaży realizowane jest przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury lub specyfikacji zamówienia.

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji - statusy zamówień

Złożone zamówienie otrzymuje automatycznie status "Zamówienie otrzymane". Po zweryfikowaniu danych klienta oraz dostępności zamówionych produktów sklep zmienia status zamówienia na "Zamówienie przyjęte". W zależności od sposobu płatności sklep czeka na wpłatę od klienta za zamówione towary (na podstawie faktury PROFORMA) lub  w przypadku wysyłki pobraniowej następuje zmiana statusu na "Zamówienie relizowane". Po odebraniu paczki przez kuriera status zamówienia zmienia się na "Zamówione towary wysłane"  wraz z komentarzem zawierającym numer listu przewozowego oraz adres strony internetowej, na której można sprawdzić aktualny status przesyłki.

6. Wycofanie zamówienia

Klient może wycofać złożone zamówienie poprzez wysłanie e-maila z prośbą o anulowanie zamówienia na adres sklep@netcomers.pl. Zamówienie może być anulowane pod warunkiem, że nie zostało wcześniej wysłane (status zamówienia: Zamówione towary wysłane
).

7. Termin realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania zamówienia w sklepie internetowym + czas dostawy.
Czas przygotowania zamówienia w sklepie określony jest na stronie z towarem. Czas dostawy to 1 dzień roboczy na terenie Polski.

W przypadku kiedy sklep nie może zrealizować zamówienia, nie może zrealizować zamówienia w całości lub możliwe jest opóźnienie realizacji zamówienia, do klienta bezzwłocznie wysyłany jest e-mail z informacją o stanie realizacji. Klient podejmuje decyzje o sposobie dalszej realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Formy i koszty przesyłki



Koszty przesyłki zależą od jej wagi oraz formy realizacji (zwykła lub za pobraniem) i doliczane są do całości zamówienia.

Przesyłka kurierska -  wysyłka kurierem DPD w godz. 9-13. Zamówienia składane po godz. 13 będą realizowane w następnym dniu roboczym. Realizacja następuje po zaksięgowaniu kwoty zamówienia na rachunku firmowym (nie dotyczy odroczonego terminu płatności - ustalanego indywidualnie).

Przesyłka kurierska pobraniowa - w
ysyłka kurierem DPD realizowana jest w godz. 9-13. Zamówienia składane po godz. 13 będą realizowane w następnym dniu roboczym.

Cena wysyłki przy przedpłacie na konto na podstawie faktury proforma w PLN:

Do 31,5 kg  -   21,00 zł brutto


Cena wysyłki przy pobraniu u kuriera w PLN:

Do 15 000,00 zł  -   26,00 zł brutto

Maksymalna kwota pobrania to 15 000,00 zł brutto

9. Formy płatności

Klient dokonuje płatności za zamówione towary przy odbiorze przesyłki lub przelewem bankowym na konto sklepu. Zamówienia, których płatność nie wpłynie na konto sklepu w ciągu 8 dni od daty złożenia zamówienia, będą usuwane z systemu - do zamawiającego zostanie w takim wypadku wysyłany e-mail z informacją o braku wpłaty i usunięciu zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach możliwy jest również odroczony termin płatności - informacje na ten temat znajdują się w menu Dostawa i płatności

10. Zwroty

Zwrotom podlega towar zawierający wady. W takim przypadku zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego Dział II - Rękojmia za wady.


11. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. Towar reklamowany zostaje wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku gdy jest to już niemożliwe (towary niepowtarzalne, wyczerpany nakład), sklep zwraca kupującemu równowartość ceny produktu lub oferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru kupującego. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

Ważne: przed odebraniem przesyłki kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

12. Wymagania techniczne

Do prawidłowej współpracy z systemem teleinformatycznym sklepu www.netcomers.pl  wymagane jest aby komputer klienta posiadał zainstalowaną przeglądarkę internetową (Internet Explorer, Netscape, Mozilla Firefox lub kompatybilną, oraz program Acrobat Reader). Bezpłatny program Acrobat Reader można pobrać ze strony http://www.acrobat.com/).

13. Prawa autorskie

Opisy towarów wraz ze zdjęciami podlegają ochronie prawnej - prawo autorskie. Zabrania się ich kopiowania i wykorzystywania w celach komercyjnch (np. w serwisach aukcyjnych, sklepach internetowych) bez zgody sklepu. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm oraz ich logo użyte na stronach sklepu należą do ich właścicieli.

 

Przejdź do strony głównej